fbpx
Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πώς κάνω παραγγελία;

Αφού επιλέξετε τα προϊόντα που σας αρέσουν τα προσθέτετε στο καλάθι. Πατήστε προβολή του καλαθιού και βρίσκεστε στο καλάθι. Αν έχετε κάποιο κουπόνι έκπτωσης, γράψτε τον κωδικό πριν προχωρήσετε στο επόμενο βήμα. Ακολουθήστε τα βήματα του eshop πατώντας το κουμπί ”Ολοκλήρωση παραγγελίας”. Συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα στοιχεία που απαιτούνται από την φόρμα. Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας. Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα δείτε μια περίληψη της παραγγελίας και θα παραλάβετε αντίστοιχο email.

Θα παραλάβω με email επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας μου;

Θα λάβετε ένα αυτόματο ενημερωτικό email μόλις ολοκληρωθεί η καταχώρησή της παραγγελίας σας. Το email περιέχει όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας καθώς πληροφορίες που χρειάζεται να γνωρίζετε σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε. Εάν δε λάβετε το αυτοματοποιημένο μήνυμα υπάρχει περίπτωση να μην έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας. Σε αυτή την περίπτωση καλέστε μας στο 2410 626244 για να ελέγξουμε μαζί την παραγγελία σας.

Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά και να σας βοηθήσουμε να καταχωρήσετε την παραγγελίας σας μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Για τη δική σας καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας οι παραγγελίες ΔΕΝ λαμβάνονται τηλεφωνικά. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή βοήθεια σχετικά με την καταχώρηση της παραγγελίας σας, καλέστε στο 2410 626244 από Δευτέρα έως και Παρασκευή 9:00-21:00.

Μπορώ να ελέγξω το κείμενο πριν την εκτύπωση της πρόσκλησης που επέλεξα να παραγγείλω;

Βεβαίως. Η διαδικασία για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, περιλαμβάνει την οριστική έγκριση σας, στη μακέτα του προϊόντος που παραγγείλατε. Η μακέτα θα σας αποσταλεί με ηλεκτρονικό μήνυμα στο e-mail που δώσατε κατά την παραγγελία σας σε διαστημα 3 ημερών από την καταχώρηση της για να την ελέγξετε και να μας ενημερώσετε για τυχόν λάθη ή αλλαγές. Παρακαλούμε σημειώστε ότι η έγκριση της μακέτας σας είναι υποχρεωτική και θα πρέπει να γίνεται μέσα σε 3 ημέρες από την ημέρα που θα σας αποσταλεί. Παραγγελίες που δεν έχουν λάβει τελική έγκριση από τον πελάτη δε θα περνούν στο στάδιο της παραγωγής και θα βρίσκονται σε αναμονή μέχρι την επιβεβαίωση από τον πελάτη.

Πόσες φορές δικαιούμαι να κάνω αλλαγή στα στοιχεία της μακέτας της πρόσκλησής μου;

Yπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας έως και 3 μακετών για αλλαγές στο κείμενο, στα ονόματα, στις διευθύνσεις, κ.α. Η εταιρεία υποχρεούται να χρεώσει διαχειριστικά έξοδα 10€ εάν πραγματοποιηθούν παραπάνω μακέτες. Τα λάθη για τα οποία ευθύνεται η εταιρεία μας δεν υπολογίζονται στις 3 μακέτες.

Υπάρχει ελάχιστο κόστος παραγγελίας;

Όχι. Δεν υπάρχει ελάχιστο κόστος παραγγελίας. Υπάρχει ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας σε κάποια προϊόντα η οποία αναγράφεται στη σελίδα τους.

Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους: – Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε στη σελίδα της επικοινωνίας. – Mέσω τηλεφώνου στο +30 2410 626244 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 13:00) – Mέσω e-mail στο info@mynameday.gr

Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις έβαλα;

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούργια παραγγελία.

Με ποιες εταιρείες μεταφορών συνεργάζεστε;

Για τις αποστολές το mynameday.gr συνεργάζεται με την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.

Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου;

Οι αποστολές στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδος πραγματοποιούνται σε διάστημα 5-10 εργάσιμων ημερών. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τη 13:00 (ώρα Ελλάδας), επεξεργάζονται από εμάς την ίδια ημέρα, ενώ πέραν αυτής της ώρας οι παραγγελίες επεξεργαζόμαστε την επόμενη ημέρα. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τη 13:00 (ώρα Ελλάδας) και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα.